Komórkowy System Ograniczajacy GEOWEB®
przenoszenie obciażeń
Typ adresu :
Firma :
Pełna nazwa :
Ulica :
Nr :
Kod :
Miasto :
Kraj :
Telefon :
Fax :
Telefon komórkowy :
E-mail :
WWW :
Osoba kontaktowa :
Przeznaczenie struktury nośnej:
Autostrady główne
Autostrady drugorzędne
Arterie miejskie
Miejskie węzły komunikacyjne
Ulice miejskie
Drogi prywatne
Ścieżki rowerowe
Ciągi ruchu pieszego
Ścieżki dla wózków golfowych
Place składowe (ciężki ruch kołowy)
Place składowe (lekki ruch kołowy)
Tereny handlowe/przemysł. (ruch kołowy)
Tereny parkingowe (pojazdy samochodowe)
inne : 
Dane ruchu komunikacyjnego:
Maksymalne obciążenie na oś (kN)
Ilość kół/osi
Ciśnienie w oponach
Liczba przejazdów na dobę
Projektowany czas użytkowania (w latach)
Rodzaj i parametry gruntu podłoża
Rodzaj i stan gruntu :
CBR
%
Penetrometr dynamiczny - SPT
uderzeń / 300 mm
Penetrometr statyczny - sonda stożkowa wartość tau=
MPa
Kohezja - (badanie trójosiowe) c=
kPa
Kohezja - badanie polowe tau=
Wytrzymałość na ściskanie bez ograniczenia bocznego:
Moduł sprężystości MR
Inne informacje dotyczące podłoża (o ile są dostępne)
Wilgotność
Granica płynności
Wskaźnik plastyczności
Poziom ZWG
m
Charakterystyka materiałów budowlanych
Materiał budowlany
Własności materiału
Wytrzymałość - wartość
Wypełnienie GEOWEB-u Asfaltobeton
Gęstość
kN/m3
Kąt tarcia wew.
stopni
Moduł sprężystości
Inne (wymienić)
Kruszywo drobnoziarniste
CBR po zagęszczeniu
Kruszywo gruboziarniste
Projekt konwencjonalnej nawierzchni (o ile jest znany) + koszt materiałów i wykonania
Nawierzchnia
grubość [mm]
Koszt [PLN] materiału + wykonania całkowitego
Beton-cement portlandzki
Asfaltobeton
Podłoże bitumiczne
Podkład z kruszywa drobnoziarnistego
Podłoże z kruszywa gruboziarnistego
Stabilizacja gruntu
Odsłonięcie podłoża gruntowego
Geosyntetyki
Inne
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
1. Terminy wykonania projektu:
Termin wykonania nawierzchni drogowej/posadzki/placu
2. Aprobaty:
3. Przewidywana ilość sekcji:
4. Uwagi: